Nordlandsbanen har åpnet for trafikk

Written by on 10. juni 2023

Nordlandsbanen er åpnet for trafikk på strekningen Fauske-Oteråga etter at en 20 tonn tung gravemaskin veltet på skinnegangen.
Bane Nor informerer om at trafikken er i gang igjen, men at passasjerer fortsatt på regne med forsinkelser og innstillinger.
Like før klokken 04.30 i natt fikk Bane Nor beskjed om at en gravemaskin har veltet over skinnegangen på strekningen mellom Fauske og Oteråga, like øst for Bodø.


Current track

Title

Artist

Background
Generated by Feedzy