Nordlandsbanen har åpnet for trafikk
Written by on 10. juni 2023
Nordlandsbanen er åpnet for trafikk på strekningen Fauske-Oteråga etter at en 20 tonn tung gravemaskin veltet på skinnegangen.
Bane Nor informerer om at trafikken er i gang igjen, men at passasjerer fortsatt på regne med forsinkelser og innstillinger.
Like før klokken 04.30 i natt fikk Bane Nor beskjed om at en gravemaskin har veltet over skinnegangen på strekningen mellom Fauske og Oteråga, like øst for Bodø.