En mann i 50-årene er dømt til fengsel for bedrageri, skriver Fremover. Ifølge avisa hadde han søkt om, og mottatt dagpenger, men meldte inn bare noen av timene han arbeidet. Mannen erkjente straffskyld da han nylig møtte i Midtre Hålogaland tingrett.