Etter to uker i landet, forlater det gigantiske hangarskipet landet. Det opplyser Forsvaret om i en pressemelding. Skipet har den siste tiden kjørt langs Norskekysten og deltatt i øvelser i Nord-Norge, etter å først ha vært innom Oslo.
redaksjon
12. februar 2022