Anne May Knudsen blir kommunikasjonssjef i Bodø kommune
Written by on 7. juni 2023
Anne May Knudsen slutter i jobben som kommunikasjonssjef i Helse Nord, og blir ny kommunikasjonssjef i Bodø kommune.
Hun overtar jobben etter Tord Berthinussen som har jobbet som kommunikasjonssjef i kommunen i 12 år.
– Vi er svært godt fornøyde med å få Anne May som kommunikasjonssjef i kommunen. Med sin solide erfaring blir Anne May en viktig medspiller i tida framover, sier assisterende kommunedirektør Anna Welle.
Anne May Knudsen kommer fra jobben som direktør for kommunikasjon og samfunnskontakt i Helse Nord RHF.
Hun har tidligere jobbet mange år som kommunikasjonsrådgiver i Helse Nord, samt at hun har erfaring som journalist i NRK Nordland og andre medier.